2016/01/31

WINTER




 Muszę wam powiedzieć że zima jest moją ulubioną porą roku. Postanowiłam zapisać za co kocham i nienawidzę zimy. Jeżeli na liście nie znalazł się jakiś punkt warty uwagi to zapisz go w komentarzu :)

ZA CO KOCHAM ♥
* CIEPŁE SWETERKI I KOCE
* ŚWIECZKI
* OZDOBY ŚWIĄTECZNE
* WIECZORY Z GORĄCĄ CZEKOLADĄ 
* ŁYŻWY
* ŚWIĘTA
* SYLWESTER
* FERIE ZIMOWE
* SŁODKOŚCI
* PREZENTY
* ŚNIEG 
* ZIMOWE ZDJĘCIA

 ZA CO NIENAWIDZĘ ZIMY 
* CHLAPA
* ZIMNO CZASAMI PRZEKRACZA GRANICE 
* CHOROBY
* PRZEMAKAJĄCE BUTY
* UPADKI
* KRÓTKIE DNI





UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Ja także uwielbiam zimę jednak nie należy do ulubionych no może w połowie bo lubię to samo w zimie co ty a raczej każdy ! Również uwielbiam zimę za to że są moje urodziny haha ;D

    Zapraszam do siebie http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jednak nie lubie zimy wole lato lub wiosnę. Bardzo ładne zdjęcia
    ogólnie bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją ulubioną porą roku jest lato, ale dzięki ciepłym swetrom i gorącej czekoladzie można jakoś przeżyć :)
    Super filmik! Masz cudne włosy ;)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zime spedzam raczej w domu, haha, nie lubie zimna:/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie cierpię zimy. Ciągle jest zimno, wszędzie ślisko, a gdy robi się ciepło, wszędzie pojawia się błoto. ;)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń

*Bardzo dziękuje za każdy komentarz
*Wszystkie obserwacje są sprawdzane
*Odwdzięczam się za dłuższe komentarze

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.